צלחות חד פעמיות צבעוניות

צלחות חד פעמיות צבעוניות

לא יאומן! באירוע שלכם הצלחת לא נשברת! מארגנים אירוע? חולמים על שולחן מלכותי ומרשים? אפילו חתונה אינטימית בחצר? כלים חד פעמיים מעוצבים הם פתרון מושלם.

כיום גם חתונה אפשר לעשות עם כלים חד פעמיים. תחום הכלים החד פעמיים התפתח כל כך בשנים האחרונות שהמושג כבר לא מעלה אסוציאציות של כלים בעלי מראה פשוט, זול ומותאם לפיקניק הזה בים שעושים בקיץ. כיום ההיצע של כלים חד פעמיים לצרכן הוא מגוון ועשיר ביותר. היום הכלים החד פעמיים הם בעלי מגוון רחב מאוד של צבעים, עיצובים, מרקמים, הדפסים וצורות. כלים חד פעמיים יכולים להתאים לכל סוגי האירועים. חתונות, חינות, ימי הולדת, אירועים במשרד, מסיבות עובדים ועוד.

מהם כלים חד פעמיים מעוצבים? וכיצד לבנות סט צלחות חד פעמיות צבעוני שיתאים לכל אירוע?

הכלים המעוצבים שלנו מציעים סטים של צלחות חד פעמיות צבעוניות, כוסות, מפות, מפיות, גביעי שתיה, כפות, מזלגות, כלי הגשה ועוד בעלי צורות, מרקמים, הדפסים וצבעים בעלי מגוון רחב. סידורי צלחות חד פעמיות צבעוניות  כל כך אלגנטיים ויפים למראה שממש כואב הלב לזרוק אותם בתום האירוע. צלחות חד פעמיות צבעוניות הן בעלות הדפסים שונים בצבעי מלכות, כסף וזהב. צלחות חד פעמיות צבעוניות מגיעות גם בצורות שונות, מאורכות להגשה, מרובעות ועגולות. ניתן לשלב בסידור אחד שתי צורות ולקבל סט נאה ומכובד לכל אירוע. המפות התואמות שאנחנו מציעים והכוסות הנוצצות ישלימו את המראה לסידור שולחן מרהיב. הצלחות הצבעוניות לא רק יפות במראה אלא גם נוחות לשימוש. הן עשויות חומר קשיח שמספק תחושה של ביטחון. ניתן לאכול בהן את כל סוגי האוכל החם מבלי להרגיש אפילו שמדובר בצלחת חד פעמית.  בנוסף, כפי שכבר אמרנו למרות שכואב הלב לזרוק צלחות צבעוניות שכאלו אין צורך לשטוף אותן בתום הארוחה וניתן להיפטר מהכלים החד פעמיים בקלות ובמהירות רבה.צלחות חד פעמיות צבעוניות מגיעות גם בהדפסים של דמויות מצוירות האהובות על ילדים. ניתן להשתמש בצלחות צבעוניות אלו לימי הולדת, מסיבות כיתה או כל אירוע שנועד לשמח ילדים. הצלחות הן צבעוניות בעלי מרקם חלק, הן קלות לנשיאה ומתאימות להגשה של עוגת יום ההולדת, חטיפים, פירות חתוכים, מאפים או כל אפריטיף אחר שאנו מעוניינים להציע במסיבת יום ההולדת. להשלמת המראה הכוסות, המפות והסכום גם הם צבעוניים ומגיעים בהדפסים של הדמויות האהובות. הכי חשוב זה שצלחות חד פעמיות צבעוניות וכוסות משלימים הם לא רק אביזרים נלווים יפים לכל אירוע עם ילדים אלא גם בטוחים לשימוש מאחר והם לא נשברים! גם אם נופלת צלחת או כוס, הקטנטנים רק מתלכלכים קצת אך לא נפצעים. בתום המסיבה יכולים כולם להשתתף באיסוף הכלים לשקית זבל גדולה ולקחת חלק במשימת הניקיון שחשובה לא פחות בחינוך ילדינו לעבודת צוות ולתרומה לכלל.