כלים חד פעמיים במודיעין

קונטיינר – כלים חד פעמיים במודיעין

הבדיחה הידועה מספרת על עקרת בית שטענה שכלים חד פעמיים לא נוחים לשימוש כי קשה לשטוף אותם… אז אם פעם עוד חשבו שאת הכלים החד פעמיים צריך לשטוף, מציעה לכם "קונטיינר" כלים במחירים זולים, כלים שהם חד פעמיים. (ללא שטיפה לשימוש חוזר…)

כאשר פרצו הכלים החד פעמיים לשוק, מחירם לא היה זול ורק בעלי יכולת הרשו לעצמם את התענוג. שם הייתה הקרקע שהצמיחה את הבדיחה בדבר שטיפת הכלים החד פעמיים… אך היום, כולם יודעים שאת הכלים החד פעמיים ניתן להשליך לפח האשפה ללא ייסורי מצפון. המחיר שלהם הינו שווה לכל נפש והשימוש בהם הוא קל ונוח.

כלים חד פעמיים במודיעין – רק בקונטיינר

כיום ניתן למצוא בכל עיר ובכל רחוב חנויות לממכר כלים חד פעמיים. יש חנויות יקרות יותר ויש גם זולות יותר. בעיר מודיעין יש לנו את קונטיינר. בקונטיינר ניתן למצוא מגוון אדיר של כלים חד פעמיים במחירים משתלמים במיוחד. היתרון המשמעותי בקונטיינר, זוהי האפשרות לרכוש את הכלים באמצעות האתר. קונטיינר משווקת כלים לכל רחבי הארץ. לאירועים, למסיבות שמחות ועוד. כמו כן משווקת קונטיינר את הכלים לבתי עסק ולמוסדות ציבוריים כמו גני ילדים, מתנ"סים, ישיבות חנויות ועוד. מלבד זאת עוסקת קונטיינר בייצוא מוצרים וסחורות לקהילות יהודיות בעולם.

  • "קונטיינר מהיצרן לצרכן" הוקמה במטרה להוזיל באופן משמעותי ולחסוך את פערי התיווך שנגזרים בדרך מהיצרן ועד לצרכן הסופי.
  • לקונטיינר ניסיון רב מול מפעלים רבים בעולם.
  • השירות רב השנים למעגל הלקוחות הרחב, תרם רבות לניסיון גם בתחום השירות ללקוח.

כל המרכיבים הללו יחד תורמים למחיר המוזל שאנחנו מסוגלים לתת ללקוח מבלי לפגוע כלל באיכות של הכלים ובאיכות השירות.

החברה משווקת כ-4000 מוצרים שונים השייכים כולם לתחום החד פעמי. פלסטיק, ניילון, אלומיניום, כלי אוכל, כלי אריזה, אביזרים שונים לעיצוב השולחן, מותגי ילדים, בלונים, בלוני הליום, כלים חד פעמיים מהפשוטים ביותר ועד היוקרתיים ביותר, ועוד.

אז למה אתם עדיין מחכים? הצטרפו עוד היום למעגל הלקוחות שלנו ותתחילו ליהנות מכלים ברמה אחרת תוך חיסכון כספי משמעותי.