כפיות וכוסות למשרד- חד פעמי

כפיות וכוסות למשרד- חד פעמי,  צורך או מותרות?

"איפה כל הכוסות במשרד הזה? לא הייתה אפילו כפית אחת נקייה אז הכנתי נס קפה עם מזלג". כמה פעמים ביום אתם שומעים תלונות כאלה? אם התשובה היא שהרבה פעמים זה אומר שהמשרד שלכם עדיין לא עבר לכוסות וכפיות חד פעמיים בעמדת הקפה.

חד פעמי- כוסות וכפיות הן מצרך חשוב והכרחי בהרבה בתי עסק. במיוחד בכאלו שמציעים לעובדים מטבחון או פינה שקטה לקפה. כשבוחרים לעבוד עם כלים רגילים נוצר הרבה בלגן. הכלים המלוכלכים נערמים בכיור ואף אחד לא לוקח את האחריות לשטוף. כפיות נעלמות כל הזמן ואז צריך להכין את הנס עם מזלג. רוצים לשתות מים קרים אבל כל הכוסות בכיור. למי יש זמן לשטוף? חוסר הנוחות הכרוך בתחזוקה של מטבחון עם כלים רגלים לא שווה את המהומה שהוא יוצר במשרד. קל ופשוט יותר להזמין כוסות וכפיות חד פעמי שיתאימו גם להכנת השתייה החמה וגם הקרה בעמדת הקפה. הכפיות והכוסות החד פעמיים לא אובדים, לא נשברים ולא מתלכלכים.  אותם פשוט אפשר לזרוק בתום השימוש והם מגיעים בכמויות גדולות מספיק שתמיד יש כפית כשצריך.

ומה עם הסביבה אתם שואלים?

אם אתם ארגון ירוק ומעוניינים לתרום לשימור הסביבה גם לכם יש פתרון. כיום ישנם כפיות וכוסות חד פעמי מחומרים מתכלים. חלקם עשויים מעץ, חלקם עשויים מתירס והם בהחלט נוחים ויעילים לשימוש במשרד הרבה יותר מכלים רגילים.

איזה סוג של כפיות וכוסות חד פעמי כדאי לי לבחור?

מלבד ההבדלים בחומרים מהם עשויים הכפיות והכוסות החד פעמי ישנם גם דרגות עמידות שונות. ישנן כפיות חד פעמיות שעשויות מפלסטיק דק ולכן הן עמידות פחות ויכולות להישבר בקלות וישנן כפיות חד פעמיות שעשויות מחומר עבה יותר שהופך אותן לעמידות יותר בהכנת משקאות חמים למשל. כל ארגון יבחר את מה שמתאים לו בהתאם לצורך שלו.

אז האם כוסות וכפיות חד פעמי הן צורך או מותרות?

כפי שראינו כוסות וכפיות חד פעמי יכולות לתת מענה מצוין לכל ארגון או משרד. גם אם הוא ירוק, גם אם הוא קטן או גדול. הבחירה לעבוד עם כלים רגילים כבר לא ריאלית ומעצימה קשיים שיכולים להיעלם במקרה של שימוש בכוסות וכפיות חד פעמי. לכן ניתן להסיק שכיום השימוש בכפיות וכוסות חד פעמי הוא בהחלט צורך ולא מותרות.