צץ רץ או נייר גליל

קניתם נייר גליל לייבוש ידיים בעסק ותוך יום או פחות הגליל הענק הזה נגמר? צץ רץ הוא פתרון חסכוני ויעיל יותר בשבילכם.

שלא כמו במטבח או בשירותים הביתיים שלנו, במקומות ציבוריים אנחנו לא נרצה לייבש ידיים במגבת העשויה בד. ייתכן וזה היה יכול להיות פתרון חסכוני אך זה אינו פתרון הגייני. כיום האופציות לייבוש ידיים או כלים במקומות ציבוריים הן רבות. אחת הדרכים הוא השימוש במכשירי ייבוש ידיים המבוססים על זרם אוויר. יחד עם זאת, אין תחליף לנייר הסופג והנוח לייבוש מהיר ואיכותי. לפיכך בתי עסק רבים מעדיפים להתקין מתקן נייר לייבוש ידיים.

בניגוד למתקני הגליל מתקן הצץ רץ מאפשר שליטה של כמות הנייר הנשלפת ולכן מייעל יותר את השימוש בנייר, חסכוני יותר ובריא יותר לסביבה. הנייר בצץ רץ מאורגן כערימה של מפיות נפרדות. הנייר איכותי מספיק בכדי לספק ייבוש איכותי של כל דבר בשימוש מינימלי של מפית אחת או שתיים. מתקן צץ רץ הוא כזה שמאפשר שליפה של מפית אחת בכל פעם ולכן מגביל את בזבוז הנייר ושומר על הסביבה. השימוש בצץ רץ מונע לכלוך ליד הפח שיכול להתמלא בפיסות נייר ארוכות ומדלדלות במקרה של גלילי נייר. השימוש בצץ רץ גם חוסך למשרד בעלויות מאחר ומונע בזבוז מיותר של נייר. מתקן הצץ רץ הוא אלגנטי, קטן ובצבעים ניטרליים. הוא מגיע בעיצובים מעודנים שונים שיכולים להשתלב יפה עם כל סביבה  ומאפשר גישה נוחה וסטרילית לנייר. נייר הגליל יכול להירטב ממגע ידיים רטובות ולהתלכלך גם באזורים שעדיין לא היו בשימוש בעוד הנייר בצץ רץ אינו חשוף למגע של לכלוך מאחר וניתן לשלוף רק את פיסת הנייר שמציצה מתוכו.

אין ספק ששיקולי עלות גם הם חשובים ולכן מתקני צץ רץ מגיעים במגוון של גדלים, צבעים ניטרליים ועיצובים שמאפשרים מנעד במחירים. מתקני צץ רץ קיימים לא רק כמתקני נייר לייבוש ידיים אלא גם כמתקנים המחליפים את מתקני נייר הטואלט בשירותם. ניתן גם שם למצב מתקני צץ רץ קטנים המאפשרים גישה נוחה וסטרילית לנייר. גם במתקנים אלו הנייר שנשלף מייעל את השימוש ומונע בזבוז, גם שם ניתו למצוא עיצובים ודגמים שונים.